امروز: سه شنبه ۲۹ آیان ۱۳۹۷
طایفه درازهی
تازه ها :

اوقات شرعی

هاشمی رفسنجانی دست به اسلحه +عکس
اخیرا تصویری از رئیس تشخیص مصلحت نظام با پرستیژی خاص در فضای مجازی منتشر شده است .

به گزارش چهاربهاران ،این روزها عکسهای قدیمی مسئولان که سرشار از خاطره است در فضای مجازی دست به دست می شود از جمله عکس زیر که رئیس تشخیص مصلحت نظام را در دوران دفاع مقدس نشان می دهد که اسلحه کلت به دست گرفته است. 

 
 
هاشمی رفسنجانی دست به اسلحه +عکس
 
 
سرویس : اجتماعی
زمان : ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۰۷:۴۲
شناسه خبر: ۴۲۲۳۴۷
 
ارسال به شبکه های اجتماعی
نظرات
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0
ارسال نظر
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا مقدار عبارت
را در باکس روبرو وارد کنید:
ارسال

آخرین اخبار

۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۸
لاف دوستی زدن!
ای پسر عمران! دورغ می گوید هر که ادعا دوستی با من کند و چون شب فرا رسد به خواب رود و از من اعراض نماید(و یاد من نکند و از عبادت من غافل شود). ۱
۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۳:۵۶
شکارچی کاهش قیمت اپلیکیشن های اپل باشید + آموزش
اگر شما هم دوست دارید در صورت کاهش قیمت آیتم‌های موردعلاقه خود درiTunes ، هشداز دریافت کنید این گزارش را تا انتها بخوانید.
۱۳۹۴/۱۱/۲۲ - ۱۱:۵۸
اولین نوبرانه پسابرجام رسید!
بعد از پرتقال مصری و نارنگی پاکستانی و سیر چینی و آلوی ترکی، پای گلابی آمریکایی هم به میوه‌فروشی‌ها باز شده است.
۱۳۹۴/۱۱/۲۰ - ۲۳:۴۳
زنانی که خود را می‌سازند تا خانواده‌ای ویران شود
زنانی که خود را می‌سازند و خانواده‌ای را ویران می‌کنند حکایت سه هزار زن معتاد همدانی است، موضوعی که آژیر دودی آسیب‌های اجتماعی در این استان را به صدا درآورده است.
۱۳۹۴/۱۱/۲۰ - ۱۸:۰۸
در مراكز گذری كاهش آسيب اجتماعی چه می‌گذرد؟
در مراکز DIC (مراكز گذری كاهش آسيب اجتماعی) کارکنان مرکز متعرض مصرف مواد معتادان نمی‌شوند و معتادان برای گرفتن وسایل بهداشتی مثل سرنگ و سوزن استریل به این مراکز مراجعه می کنند تا بتوانند مواد را با وس...
۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۳:۱۸
بازگشت بکار بازنشستگان در فضای بیکاری کشور/ چراغ سبز مجلس به بازنشستگان و چراغ قرمز برای جویندگار کار
مصوبه اخیر مجلس برای بازنشستگان در حالی به تصویب رسید که بیکاری در جامعه به اوج خود رسیده است.
۱۳۹۴/۱۱/۹ - ۱۹:۲۶
انسان ترکیبی از دو جنبه فرشته و حیوان
اگر انسان گفته احسن به دلیل جامعیتی است که در انسان است و او را احسن المخلوقین کرده است.
۱۳۹۴/۱۱/۵ - ۱۳:۴۸
نامه جمعی از خانواده شهدا به فرمانده کل سپاه پاسداران+عکس
در پی ساخت و تکمیل سازه‌های 15 و 16 پالایشگاه پارس جنوبی توسط سپاه، جمعی از خانواده شهدا با نامه ای به سرلشکر محمد علی (عزیز) جعفری از اقدامات سپاه در حوزه سازندگی به ویژه در زمینه صنعت نفت قدردانی کر...

پربننده ترین ها

پر بحث ترینها