امروز: چهارشنبه ۳۰ آیان ۱۳۹۷
طایفه درازهی
تازه ها :

اوقات شرعی

پویش مجازی " خط قرمز انقلاب"
به مناسبت یوم‌الله نهم دی‌ماه پویش مجازی با عنوان "خط قرمز انقلاب" درباره‌ی قاطعیت نظام اسلامی دربرابر فتنه‌گران ۸۸، برگزار می شود.

به گزارش چهاربهاران از همه با هم، به مناسبت یوم‌الله نهم دی‌ماه پویش مجازی با عنوان "خط قرمز انقلاب" درباره‌ی قاطعیت نظام اسلامی دربرابر فتنه‌گران ۸۸، مرجع وبلاگ نویسان سیستان و بلوچستان برگزار می نماید.
در این پویش در نظر داریم تا با پاسخ به سوالاتی که در زیر مطرح کرده ایم به صورتی صوتی ضبط  و برای ما ارسال نمایید.
سوالات:
1- وقتی اصطلاح و عنوان" نهم دی یا 9 دی " را می شنوید چه حسی به شما دست می‌دهد؟
2- عوامل به وجود آورنده فتنه 88 چه بود و چه کسانی مسبب آن شدند؟
3- 9 دی چگونه بوجود آمد؟
4- پیام های 9 دی چیست؟
5- آیا پدیده نفوذ در سال 88 اتفاق افتاده بود؟ 9 دی در مهار نفوذ دشمن چه نقشی داشت؟
6- تبعات فتنه 88 برای ایران در داخل و خارج چه بود؟

شرکت کنندگان میتوانند فایل های صوتی را در نرم افزارهای سلام، واتس اَپ و تلگرام به شماره " 09337817045"  و یا به ایمیل info@baham91.ir ارسال نمایند.

سرویس : سیاسی
زمان : ۱۳۹۴/۱۰/۵ - ۰۹:۳۷
شناسه خبر: ۴۲۲۳۱۰
 
ارسال به شبکه های اجتماعی
نظرات
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0
ارسال نظر
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا مقدار عبارت
را در باکس روبرو وارد کنید:
ارسال

آخرین اخبار

۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۰۸:۴۷
پوزخند اقتصاد بیمار ایران به برجام روحانی/ بسته های ناموفق خروج از رکود دولت
اجرای برجام و دوران پسابرجام دولت نتوانست اقتصاد بیمار و متکی به نفت ایران را نجات دهد.
۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۴:۱۰
سپاس از ملت آگاه و مصمم ایران که مردم‌‌سالاری دینی را در چهره درخشان خود به جهانیان نشان دادند
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی با سپاس از ملت آگاه و مصمم ایران که با لبیک به فراخوان نظام اسلامی و با عزم راسخ و شور و نشاطی به یاد ماندنی مردمسالاری دینی را در چهره درخشان خ...
۱۳۹۴/۱۲/۸ - ۲۲:۰۲
تجار سوئیسی می‌توانند با سرمایه‌گذاری در ایران مبادلات کم و نامتوازن دو کشور را بهبود بخشند
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: حجم مبادلات تجاری ایران و سوئیس کم و نامتوازن است و تجّار و سرمایه‌گذاران سوئیسی با آگاهی از ظرفیتهای فراوان ایران می‌توانند این تراز را بهبود بخشند.
۱۳۹۴/۱۲/۷ - ۰۹:۴۹
هرکسی که عزت و عظمت ایران را دوست دارد در انتخابات شرکت کند/ دشمنانی داریم که چشم طمع دوخته‌اند/ انتخاب ما باید دشمن را مایوس کند
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پس از انداختن آرای خود در صندوق‌ها، فرمودند: در معارف و دستورات اسلامی، سرعت عمل در کار خیر توصیه شده، همیشه باید در کار خیر پیش‌رو باشیم، ما خواستیم که در این کار خیر و بزرگ مس...
۱۳۹۴/۱۲/۷ - ۰۸:۴۶
رهبر معظم‌ انقلاب‌ رأی خود را به صندوق انداختند
حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای‌ رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامی‌ صبح‌ امروز در اولین‌ دقایق‌ آغاز کار رأی‌ گیری‌ برای‌ گزینش‌ نمایندگان‌ دهمین دوره‌ مجلس‌ شورای‌ اسلامی‌ و پنجمین دوره خبرگان رهبری رأی‌ خود را به‌...
۱۳۹۴/۱۲/۵ - ۱۰:۴۲
یکی ازترفندهای دشمن درانتخابات ایجاد دوقطبی دروغینی مانند مجلس «دولتی» و «ضد دولتی» است/ ملت باانتخابات، دربرابردشمن سینه سپر می‌کند
در آستانه‌ی ایام برگزاری انتخابات، هزاران نفر از مردم شهر نجف آباد، امروز چهارشنبه با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی تهران با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند.
۱۳۹۴/۱۲/۳ - ۱۱:۴۶
من رای می دهم
۱۳۹۴/۱۲/۲ - ۰۸:۳۶
قدردانی شرکت خودروسازی تویوتای ژاپن ازکاندیدهای حوزه انتخابیه چابهار
شرکت خودروسازی تویوتای ژاپن ازکاندیدهای حوزه انتخابیه چابهار برای شمار زیادی از ماشین های آخرین مدل این شرکت قدردانی و تشکر کرد.
۱۳۹۴/۱۲/۱ - ۱۵:۰۱
حذف بسیج از برنامه ششم توسعه مصداق نفوذ است/خودداری بنی صدر از تجهیز و توسعه بسیج/ حذف بسیج، حذف مردم است
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: آن نفوذی که رهبری هشدار داده بودند همین ها است، یعنی عدم توجه به نیروهای انقلابی، مردمی و افرادی که می خواهند برای سربلندی انقلاب و نظام افتخار آفرینی کنند...
۱۳۹۴/۱۱/۲۹ - ۲۳:۱۵
من از گفتن حقیقت خسته نخواهم شد/ دشمن می‌خواهد در انتخابات اعمال نفوذ کند/ مجلسِ مرعوب غرب مملکت را بدبخت می‌کند
مقام معظم رهبری با بیان اینکه من از گفتن حقیقت خسته نخواهم شد و آن چیزهایی که احساس کنم باید با ملت در میان بگذارم خواهم گفت، فرمودند: دشمن درصدد است در انتخابات اعمال نفوذ کند.

پربننده ترین ها

پر بحث ترینها