امروز: سه شنبه ۲۹ آیان ۱۳۹۷
طایفه درازهی
تازه ها :

اوقات شرعی

۱۱ تیرماه؛
جشن « نفس» در یزد برگزار می شود
جشن نفس ۱۱ تیرماه توسط دانشگاه علوم پزشکی یزد در پارک کوهستان یزد برگزار می‌شود.

محمد حسین نیکوکاران، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد در گفتگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در یزد، گفت: همزمان با میلاد کریم اهل بیت و به مناسبت روز جهانی اهدای عضو، جشن « نفس» توسط دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد پنجشنبه 11 تیرماه جاری در محل کوهستان پارک یزد برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: این مراسم با حمایت شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و مشارکت و حضور فعال انجمن خیریه هدیه حیات و انجمن حمایت از بیماران کلیوی یزد برگزار می شود.

 

نیکوکاران افزود: جشن بزرگ نفس با هدف ترویج فرهنگ اهدای عضو به صورت گسترده و در شب میلاد امام حسن مجتبی در محل کوهستان پارک یزد برای عموم مردم برگزار می شود.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد اجرای گروه های هنری، مصاحبه با برخی از گیرندگان عضو و اهدای هدیه به شرکت کنندگان در جشن را برخی از برنامه های این جشن برشمرد.

 

سرویس : اجتماعی
زمان : ۱۳۹۴/۴/۲۸ - ۱۹:۴۱
شناسه خبر: ۴۲۲۱۹۰
 
ارسال به شبکه های اجتماعی
نظرات
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0
ارسال نظر
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا مقدار عبارت
را در باکس روبرو وارد کنید:
ارسال

آخرین اخبار

۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۸
لاف دوستی زدن!
ای پسر عمران! دورغ می گوید هر که ادعا دوستی با من کند و چون شب فرا رسد به خواب رود و از من اعراض نماید(و یاد من نکند و از عبادت من غافل شود). ۱
۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۳:۵۶
شکارچی کاهش قیمت اپلیکیشن های اپل باشید + آموزش
اگر شما هم دوست دارید در صورت کاهش قیمت آیتم‌های موردعلاقه خود درiTunes ، هشداز دریافت کنید این گزارش را تا انتها بخوانید.
۱۳۹۴/۱۱/۲۲ - ۱۱:۵۸
اولین نوبرانه پسابرجام رسید!
بعد از پرتقال مصری و نارنگی پاکستانی و سیر چینی و آلوی ترکی، پای گلابی آمریکایی هم به میوه‌فروشی‌ها باز شده است.
۱۳۹۴/۱۱/۲۰ - ۲۳:۴۳
زنانی که خود را می‌سازند تا خانواده‌ای ویران شود
زنانی که خود را می‌سازند و خانواده‌ای را ویران می‌کنند حکایت سه هزار زن معتاد همدانی است، موضوعی که آژیر دودی آسیب‌های اجتماعی در این استان را به صدا درآورده است.
۱۳۹۴/۱۱/۲۰ - ۱۸:۰۸
در مراكز گذری كاهش آسيب اجتماعی چه می‌گذرد؟
در مراکز DIC (مراكز گذری كاهش آسيب اجتماعی) کارکنان مرکز متعرض مصرف مواد معتادان نمی‌شوند و معتادان برای گرفتن وسایل بهداشتی مثل سرنگ و سوزن استریل به این مراکز مراجعه می کنند تا بتوانند مواد را با وس...
۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۳:۱۸
بازگشت بکار بازنشستگان در فضای بیکاری کشور/ چراغ سبز مجلس به بازنشستگان و چراغ قرمز برای جویندگار کار
مصوبه اخیر مجلس برای بازنشستگان در حالی به تصویب رسید که بیکاری در جامعه به اوج خود رسیده است.
۱۳۹۴/۱۱/۹ - ۱۹:۲۶
انسان ترکیبی از دو جنبه فرشته و حیوان
اگر انسان گفته احسن به دلیل جامعیتی است که در انسان است و او را احسن المخلوقین کرده است.
۱۳۹۴/۱۱/۵ - ۱۳:۴۸
نامه جمعی از خانواده شهدا به فرمانده کل سپاه پاسداران+عکس
در پی ساخت و تکمیل سازه‌های 15 و 16 پالایشگاه پارس جنوبی توسط سپاه، جمعی از خانواده شهدا با نامه ای به سرلشکر محمد علی (عزیز) جعفری از اقدامات سپاه در حوزه سازندگی به ویژه در زمینه صنعت نفت قدردانی کر...

پربننده ترین ها

پر بحث ترینها