امروز: شنبه ۲۶ آیان ۱۳۹۷
طایفه درازهی
تازه ها :

اوقات شرعی

بهترین سرگرمی‌ام تلویزیون است/ همه پیرزن‌ها رفته‌اند
پروین ملکی می‌گوید گرچه تنها است و اقوامش از ایران رفته‌اند اما او مانده و تلویزیون بهترین سرگرمی‌اش است.

به گزارش گروه فضای مجازی «خبرگزاری دانشجو» پروین ملکی بازیگر کهنسال سینما و تلویزیون درباره حال و احوال این روزهای خود اظهار کرد: پیرزن‌های خوب سینما رفته‌اند و من جزو معدود زنانی هستم که کارهای مختلفی به من پیشنهاد می‌شود. خدا خانم‌ها میکده و خیرآبادی را بیامرزد که بازیگران بسیار خوبی بودند.

 

وی افزود: خدارا شکر یادگیری من خوب است و دیالوگ‌ها را فراموش نمی‌کنم، اخلاقم هم طوری است که همه از من راضی هستند و تا اینجا مشکلی در کارم نداشته‌ام. مثلا در حالی که فارس هستم، در فیلم «به خاطر پونه» ترکی حرف زدم.

 

بازیگر فیلم‌های سینمایی «دهلیز و پله آخر» تاکید کرد: من زندگی را همیشه به شوخی می‌گیرم و اهل سخت گرفتن نیستم. این روزها هم پیشنهادات مختلفی داشته‌ام و در یکی از اپیزودهای سریال «قصه‌های خدا» که در دفتر فرج الله سلحشور ساخته می‌شود، بازی می‌کنم.

 

ملکی یادآور شد: فرزندانم، خواهرانم و دیگر اعضای خانواده‌ام خارج هستند و من تنها هستم. کارم و مملکتم را دوست دارم و برای همین ایران را ترک نکرده‌ام. تلویزیون هم بهترین سرگرمی است، من هم گیرنده دیجیتال دارم و شبکه‌های مستند و سلامت و نسیم را می‌بینم. اما سریال‌های شبکه های ماهواره‌ای مثل آثار ترکیه‌ای که همه در آن به هم خیانت می‌کنند، اعصابم را خرد می‌کنند.

 

بازیگر سریال‌های «جاده چالوس» و «سر به راه» در پایان تصریح کرد: البته متاسفانه تلویزیون بدحساب شده است و دست ما هم به جایی نمی‌رسد. 

 

منبع: مهر

سرویس : اخبار شهرستان چابهار
زمان : ۱۳۹۴/۴/۲۸ - ۱۹:۴۳
شناسه خبر: ۴۲۲۱۸۵
 
ارسال به شبکه های اجتماعی
نظرات
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0
ارسال نظر
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا مقدار عبارت
را در باکس روبرو وارد کنید:
ارسال

آخرین اخبار

۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۰۷
حمایت نیروهای کرد از رزمندگان باعث حمله شیمیایی عراق به حلبچه شد/ از اهدای ماسک به مردم حلبچه تا زنده شدن شهید در سردخانه
جانباز شیمیایی حلبچه گفت: استقبال مردم کرد از رزمندگان اسلام در عملیات والفجر 8 باعث عصبانیت صدام و حمله شیمیایی به حلبچه شد.
۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۸:۲۶
سفری به آرامستانهای دوران اولیه اسلامی و گورستانهای جن در بندر تاریخی طیس/ عکس
در جنوب شرقی ترین نقطه ایران در روستای تاریخی طیس، گورستان هایی از دوران اولیه اسلامی با سنگ قبرهای عظیم الجثه مکانی جالب برای ماجراجویانی است که به دنیای ماوراالطبیعه علاقه دارند.
۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۴:۳۳
مراسم تودیع و معارفه فرماندهی انتظامی چابهار برگزار شد
مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی چابهار با حضورجانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان برگزار شد.
۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۳:۴۰
قویترین مردان ساحلی مکران مشخص شدند/ عکس
پس از دو روز رقابت در بندر چابهار، قویترین مردان ساحلی مکران گرامیداشت شهدای مدافع حرم مشخص شدند.
۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۰۹:۵۵
نمایش جلوه زیبای هنر بلوچستان و میراث مکران در موزه محلی چابهار/ عکس
موزه محلی چابهار دارای بخش های مختلفی نظیر صنایع دستی، مردم شناسی ، آثار و اشیاء باستانی شامل کاسه ها و ظروف سفالی که عمده آنها از بلوچستان مرکزی است.
۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۱:۰۹
مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) در چابهار برگزار شد/ عکس
همزمان با فرارسیدن شب شهادت بزرگ بانوی جهان اسلام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، مراسم سوگواری با حضوردوستداران اهل بیت عصمت و طهارت در چابهار برگزار شد.
۱۳۹۴/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۳
فاطمه زهرا الگویی برای همه جوامع انسانی است/ ام ابیها ا(س) سردار زنان بهشتی است
امام جمعه اهل سنت شهر نگور گفت: حضرت فاطمه الزهرا (س) به سبب رفتار و منش انسانی و برگرفته از سیره نبوی میتواند الگویی برای همه جوامع انسانی باشد.
۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۳:۴۸
روح حماسه و ایثار در مراسمات محرم و فاطمیه تبلور پیدا می کند/ حفظ ارزشهای فاطمی اولویت اول هیئت فاطمیون چابهار
مسئول هیئت فاطمیون شهرستان چابهار گفت: شرکت در مراسمات مذهبی از جمله ایام محرم و فاطمیه روح حماسه و ایثار را در عاشقان ائمه اطهار پرورش خواهد داد.
۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۱
تیم های امداد و نجات دریایی هلال احمر در پایگاه های ساحلی چابهار استقرار یافتند
رئیس هلال احمر شهرستان چابهار از استقرار تیم های نجات غریق هلال احمر در پایگاه های ساحلی بندر چابهار در ایام نوروز خبر داد.
۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۱:۵۸
غارهای سه گانه «بان مسیتی»؛ نمایانگر تاریخی کهن در پهنه روستای طیس/ عکس
غارهای بان مسیتی در بخش مركزی روستای تیس و ۹ كیلو متری شمال غربی چابهار قرار دارد و از جاذبه های طبیعت ایران محسوب می شوند.

پربننده ترین ها

پر بحث ترینها