امروز: چهارشنبه ۲۳ آیان ۱۳۹۷
طایفه درازهی
تازه ها :

اوقات شرعی

ستاره والیبال ایران از مردم عذرخواهی کرد

به گزارش گروه فضای مجازی «خبرگزاری دانشجو» تیم ملی والیبال کشورمان پس از پنج پیروزی پی در پی مقابل تیم های روسیه، آمریکا و لهستان نتیجه دومین دیدار خود از دور برگشت مسابقات لیگ جهانی را در برابر تیم ملی لهستان واگذار کرد.
 

پس از این شکست سید محمد موسوی در پست اینستاگرام خود خطاب به هواداران نوشت: شرمنده هواداران گل مان شدیم ولی بدانید تلاشمان را کردیم تیم لهستان بهتر بود،برد. پرچمتون بالاست.

 

سرویس : اجتماعی
زمان : ۱۳۹۴/۴/۱۳ - ۱۶:۳۶
شناسه خبر: ۴۲۲۱۴۳
 
ارسال به شبکه های اجتماعی
نظرات
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0
فرهاد ۱۳۹۴/۴/۸ - ۱۹:۴۷
1
8
نام و نام خانوادگی :
پست الکترونیک :
نظر شما :    
لطفآ از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمائید.
توصیه می‌شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشرشده، از مثبت و منفی استفاده فرمائید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی‌یابند.
لطفا حاصل عبارت زیر را در باکس روبرو وارد کنید :
= ۹ + ۱۱ ارسال
  • خسته نباشید دلاومردان دشمنتان شرمنده خداوکیلی با رها گفته ام با بضاعت محدود بازی کردن مقابل قهرمان دنیا شاهکاره که شما سنگ تما م گذاشتید مردم فهیمند شمارادرک میکنند قهرمانان دنیا
ارسال نظر
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا مقدار عبارت
را در باکس روبرو وارد کنید:
ارسال

آخرین اخبار

۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۸
لاف دوستی زدن!
ای پسر عمران! دورغ می گوید هر که ادعا دوستی با من کند و چون شب فرا رسد به خواب رود و از من اعراض نماید(و یاد من نکند و از عبادت من غافل شود). ۱
۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۳:۵۶
شکارچی کاهش قیمت اپلیکیشن های اپل باشید + آموزش
اگر شما هم دوست دارید در صورت کاهش قیمت آیتم‌های موردعلاقه خود درiTunes ، هشداز دریافت کنید این گزارش را تا انتها بخوانید.
۱۳۹۴/۱۱/۲۲ - ۱۱:۵۸
اولین نوبرانه پسابرجام رسید!
بعد از پرتقال مصری و نارنگی پاکستانی و سیر چینی و آلوی ترکی، پای گلابی آمریکایی هم به میوه‌فروشی‌ها باز شده است.
۱۳۹۴/۱۱/۲۰ - ۲۳:۴۳
زنانی که خود را می‌سازند تا خانواده‌ای ویران شود
زنانی که خود را می‌سازند و خانواده‌ای را ویران می‌کنند حکایت سه هزار زن معتاد همدانی است، موضوعی که آژیر دودی آسیب‌های اجتماعی در این استان را به صدا درآورده است.
۱۳۹۴/۱۱/۲۰ - ۱۸:۰۸
در مراكز گذری كاهش آسيب اجتماعی چه می‌گذرد؟
در مراکز DIC (مراكز گذری كاهش آسيب اجتماعی) کارکنان مرکز متعرض مصرف مواد معتادان نمی‌شوند و معتادان برای گرفتن وسایل بهداشتی مثل سرنگ و سوزن استریل به این مراکز مراجعه می کنند تا بتوانند مواد را با وس...
۱۳۹۴/۱۱/۱۵ - ۱۳:۱۸
بازگشت بکار بازنشستگان در فضای بیکاری کشور/ چراغ سبز مجلس به بازنشستگان و چراغ قرمز برای جویندگار کار
مصوبه اخیر مجلس برای بازنشستگان در حالی به تصویب رسید که بیکاری در جامعه به اوج خود رسیده است.
۱۳۹۴/۱۱/۹ - ۱۹:۲۶
انسان ترکیبی از دو جنبه فرشته و حیوان
اگر انسان گفته احسن به دلیل جامعیتی است که در انسان است و او را احسن المخلوقین کرده است.
۱۳۹۴/۱۱/۵ - ۱۳:۴۸
نامه جمعی از خانواده شهدا به فرمانده کل سپاه پاسداران+عکس
در پی ساخت و تکمیل سازه‌های 15 و 16 پالایشگاه پارس جنوبی توسط سپاه، جمعی از خانواده شهدا با نامه ای به سرلشکر محمد علی (عزیز) جعفری از اقدامات سپاه در حوزه سازندگی به ویژه در زمینه صنعت نفت قدردانی کر...

پربننده ترین ها

پر بحث ترینها